fredag 16. april 2010

pfff og sånn går nå dagen...

kjeder meg og kjeder meg enda mer... må ta det helt med ro for og unngå en prematur fødsel :S jupp min flaks.. husker jeg sa til min kjære dagen før jeg be lagt inn ' denne svangerskap går for lett det er noe muffins her' og jupp så klart skjedde det dagen etter :S så nå henger jeg på sofaen eller sitter bak dataen til min kjære og misbruker de spillene han har der... høydepunkten er vel fredager hvor jeg får lov og dra med i butikken for og ta ukens handling... og jeg som er så full av energi får ikke kvitt det :S sover dårlig er rastløs og enda mer gretten en det jeg var før... Og alt jeg vil ha gjort må jeg be andre om.. mest min kjære som har en veldig avslappet forholdt og tar ting som det kommer... som er veldig frustrerendes for meg for når jeg får en ide så må det bli gjort der og da... men jeg får bitene tennene sammen han stakkars er jo tross over alt bare en mann ;) og han gjør så godt han kan ! Elsker han da utrolig høyt selv om det blir vist veldig lite for tiden pga jeg kjefter mer :=

Ingen kommentarer: