søndag 4. april 2010

ligger på sykehuset :S


La merke at babyen begynte og bli roligere for et par dager siden. Men akkurat den dagen hadde jeg malt taket til babyrommet og var generelt veldig aktiv så tenkte ikke noe mer om det der. Dagen etter reiste vi ut til foreldrene mine og hadde en koselig dag hvor jeg slappa av og ikke gjorde en ting faktisk men fikk ikke noe spark. Nå er jeg jo så heldig at jeg har et eget hjertemonitor ellers hadde jeg nok gått på veggen. Hjerte slo kraftig men jeg fikk rett og slett ingen spark. Etter og ha ligget våken hele natta bestemte jeg meg for og ringe føden men fikk da beskjer om og ringe legevakta pga langt reisetid :S jada legevakta var i hauge nesten 1.5 time unna. Reiste nå dit en ble som forvente sendt videre pga babyen hadde en alt for høy puls og var stresset. Så enda en 3 timer med kjøring.. heldigvis hadde jeg bra selskap av Anne grethe. så etter og ha vært hjemmefra i ca 5.5 time kom vi endelig på sykehuset. Ble lagt på en CTG scan hvor de sjekka riene og hjertelyden. Babyen hadde heldigvis roa seg ned men fortsatt ingen spark og de la merke til at jeg hadde litt sterke kynnere.. Ble tatt inn til Ul hvor vi oppdage at jeg nesten ikke hadde noe fostervann igjen :0 Da kan man lurer på hvor det har blitt av det liksom.. Så vi fant ut at jeg lekker fostervann. ble innlagt og ligger her fortsatt :S håper at kroppen min greier og lage til nok vann innen ikveld at jeg får lov og reise hjem imorgen. Det er litt tidlig og bli født enda

Ingen kommentarer: