fredag 10. september 2010

Og da er vi opp og gå igjen ;)

Da er det en stund siden vi blogga så nå var det jammen meg på tide igjen (svigermor maste ;) ) Det som har skjedd siden sist. Vi har blitt 2 barnsforeldre. 16 juni ble lille Alana født i en rekordfart. ca 2.5 time :D så det var en drømmefødsel :D


hun var litt blå de første dagene pga navlestrengen satt rundt halsen men eller gikk alt som en drømm.



min fantastiske familie <3

Iselin er en stolt storesøster. Hun er jo litt sjalu men en heldigvis bare snill med Alana. Det er verre med oss ;) Derimot er hun midt i en skikkelig trass periode så her telles det til 10 flere ganger om dager. Men for det er hun også bare hærlig.. når jeg endelig har litt tid alene med henne så koser vi oss maks.. men det skjer desverre ikke så ofte pga amminga. Hun gleder seg maks til jul.. jada det har hun snakket om nå i flere mnd.. Iår feirer vi jul hos mimmi og bestefar i Drammen og da skal hun pynte juletre. og besøke tante gro og onkel brannmann ;) også vil hun spise på McDonalds :0 så plannene er klar ;)
Ellers så har hun blitt veldig opptatt med bokstaver og kjenner til en god del av dem. skrive gjør hun ikke enda pga hun ikke holder pennen riktig med og skrive på dataen min går kjempe fint.. Er så stolt av lille store jenta mi <3

Alana er nå 12 uker alt <3 tiden flyr.. hun er god og rundt sover godt om nettene og er som regel blid på dagtid.. trille vogn og kjøre bil hater hun derimot og vil helst være hjemme.. mamma er store favoritt og vil helst ikke være hos pappa men en sjelden gang ibland godkjennes det. men der slutter det.. Til og med mimmi måtte gi seg tapt ;) Selv om jeg elsker baby tiden er jeg glad for at hun blir eldre nå.. hun kan ligge litt for seg selv og leke.. de første 10 uker bærte jeg på henne døgnet rundt. Men det blir bedre for hver dag som går. Igår lo hun for første gang og det var bare et hærlig lyd <3
Livet kunne ikke ha vært bedre

Ingen kommentarer: